تمام کیٹگریز

گھر> خبریں

اسٹینڈ اپ پاؤچ کیا ہے؟

وقت: 2023-03-16مشاہدات: 49

اسٹینڈ اپ پاؤچ، جسے ڈوی پیک (پاؤچ سے منسلک ٹریڈ مارک) کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ایک لچکدار پیکج ہے جو ڈسپلے، اسٹوریج اور استعمال کے لیے اپنی بنیاد پر سیدھا کھڑا رہنے کے قابل ہے۔ یہ ایک قسم کا پلاسٹک بیگ ہے، لیکن اس میں بعض اوقات پلاسٹک کی بوتل کی خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ Doypacks عام طور پر پاؤڈر یا پینے کے لیے تیار مشروبات میں استعمال ہوتے ہیں۔ اسٹینڈ اپ پاؤچ کے نیچے کو ڈسپلے یا استعمال کے لیے سپورٹ کے لیے پیڈ کیا گیا ہے۔

1.3 سیز سیل پاؤچ

وہ aseptically یا روایتی پیکیجنگ لائنوں پر بھرا جا سکتا ہے.

تاریخ

لیون اور لوئس ڈوئن نے فرانس میں اسٹینڈ اپ پاؤچ پر ابتدائی کام کیا۔ Louis Doyen Thimonnier کمپنی کے صدر تھے، جو تجارتی نام "Doypack" کے تحت تجارت کرتی تھی (DOY en "PACK ایجنگ" سے)۔

1980 اور 1990 کی دہائیوں میں، مواد، ڈیزائن کے انتخاب اور آلات کی ترقی میں اضافہ ہوا. فی الحال، یہ پیکیجنگ کی ایک بہت وسیع پیمانے پر استعمال شدہ شکل ہے۔

3. فلیٹ نیچے بیگ (2)

تعمیر

لچکدار پاؤچز عام طور پر مواد کی متعدد تہوں سے بنے ہوتے ہیں: پلاسٹک کی مختلف فلمیں، کاغذ، ورق وغیرہ۔ پاؤچز کو اکثر اعلیٰ اثر والے گرافکس کے ساتھ پرنٹ کیا جاتا ہے یا بعض اوقات ان پر لیبل بھی ہوتے ہیں۔ پاؤچوں میں تبدیل کرنے کے لیے ان مواد میں گرمی کی سگ ماہی کی خاص خصوصیات ہونی چاہئیں۔

سب سے عام تھیلوں میں "W" شکل بنانے کے لیے نیچے کی گسٹ ہوتی ہے جو ایک فلیٹ نیچے کی اجازت دینے کے لیے کھلتی ہے۔ بعض اوقات سائیڈ گسٹس بھی استعمال ہوتے ہیں۔ کئی ڈیزائن کے اختیارات پیش کیے جاتے ہیں.

عام طور پر پوور سپاؤٹس اور دوبارہ بند کرنے کے قابل زپر بارز ہیں۔

پچھلا: ویکیوم پیکیجنگ کیا ہے؟

اگلا: لچکدار پیکیجنگ کیا ہے؟

گرم زمرے